top of page

איך מתמודדים עם פחדים בזמן ההריון ועושים הכנה ללידה?

הריון, תקופה מאוד לחוצה רוויה בשינויים, חוסר וודאות, תסכולים, פחדים ולחצים. תקופה בה את עוברת המון שינויים וכנראה שאף אחד אחר חוץ ממך לא באמת (!) מבין מה עובר עלייך, עד כמה כואב, עד כמה מפחיד ולפעמים מתסכל. תקופה בה הגוף שלך משתנה והבגדים אולי פחות נוחים או כבר לא עולים, החשקים שלך משתנים, העייפות מתגברת והופכת לחלק בלתי נפרד ממך. פעולות שפעם היו ממש פשוטות הופכות כעת למסובכות יותר ודורשות יותר מחשבה. את כבר לא יכולה להדרוש מהגוף שלך שינהג בדיוק כפי שהיה פעם. כל זה קורה ולצידך העולם מתרגש וממשיך כרגיל בחייו. מוזר. עם ההריון נולדים גם בפחדים. יש כאלו שהנושא יותר מנהל אותן ומעורר אותן על בסיס יומי ואף שעתי ויש אחרות אשר יכולות להתנהל לצידו. אבל הוא שם. קיים. התפקיד שלי הוא לתת לך את כל הכלים הכי טובים ונכונים לך להתמודד עם התקופה הזו בצורה הטובה ביותר. אנחנו יודעות שיש קשר בין גוף ונפש וככל שאת טרודה, מפחדת ולחוצה כך יש יותר סיכוי שתחושי עייפות אך היא תהיה מנטאלית ובניגוד לעייפות הרגילה של תקופת ההריון, לזו המנטאלית אפשר לעזור. אפשר להפחית אותה משמעותית.


תראי, את בתקופה שאת זקוקה לאנרגיה. כמה שיותר אנרגיה מועילה שתעזור לך. בואי ללמוד בהרצאה אחת או בכמה מפגשים בודדים (אחת על אחת) בדיוק מה הדרך שכדאי לך לפעול. בואי ללמד את עצמך להרגע ולהגיע יותר מוע=כנה מנטאלית גם ללידה וגם תקופת ההורות החדשה.

החלטתי לצרף לכאו חלק מהרצאה שהעברתי לנשים בהריון. בהרצאותיי בנושא הריון ולידה אני עוסקת במגוון רחב של תחומים בהם: - ויסות רגשי בזמן ההריון - התמודדות עם פחדים - הכנה ללידה (גמישות מול מקובעות) - השפעת ההריון על הזוגיות. בלינק המצורף למטה שמתי לך את החלק המדבר על איך מתמודדים עם פחדים בזמן ההריון ואיך עושים הכנה מנטאלית נכונה ללידה. בשני הקטעים הללו אני נותנת כלים פרקטיים איך כבר עכשיו את יכולה להקל על עצמך ולהתמודד טוב יותר. במידה ואת מעוניינת בהרצאה כולה או במפגשים פרטניים אשר יעזרו לך להתמודד עם קשיים רגשים במהירות ויעילות צרי איתי קשר. לקבלת הודעה על הרצאות נוספות שיעלו הרשמי כמנויה לערוץ היוטיוב או התחברי לעמוד הפייסבוק שלי. תראי, אני מאמינה שאמא טובה זו אמא שטוב לה. את צריכה לדאוג לעצמך. לדאוג שאת מקבלת את הידע והכלים להיות את בגרסא הכי הכי טובה שלך. גם אם זה משהו שאת שנים מתמודדת איתו בואי! זה הזמן לשנות. אל תקבלי את המצב כמו שהוא. אני כאן אהיה לצידך ונילך יד ביד עד שתצליחי להתמודד טוב עם הפחדים ונדאג שתגיעי ללידה הכי מוכנה שיש מבחינה מנטאלית. זו ללא ספק המתנה הכי טובה שאת יכולה להעניק לעצמך וגם לסובבים אותך.


bottom of page